täbycentrum;)

Tja på er:)<3Idag har jag varit med aja och nathalie och tatta lite:)Först så var vi på åkersbergas nya centrum och sen på gamla:)Och sen var vi bara hos aja vi sakl till Täbycentrum imorgon  heheheh;):PJa sen hörs vi nog inte imorgon för att jag ska sova hos aja och hon har ingen dator och jag vill inte ta med en dator för att kjag vill vara med henne men jag kan berätta sen då på torsdagen det blir bra;)Och nu regnar det i Åkersberga jag vet inte vilket väder det är i Härnösand men nu är jag ju i stockholm:PMen kl.21.00 ska jag kolla på desprate housewifes (y) men syns på torsdag pusshje/Natah<3

vad tycker ni ska jag ha kort hår eller långt?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0